سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرگاه بنده خالصانه توبه کند، خداوند او را دوست بدارد و گناهانش را در دنیا و آخرت بر او بپوشاند . [امام صادق علیه السلام]

  

 دلم میخواد معتاد باشم نه معلول

دلم میخواد معتاد باشم نه معلول

به مناسبت روز جهانی معلولین

 

می‌دونی چرا؟! دوست داری علتش رو بدونی؟! اگه دوست داری بدونی، متن زیر رو بخون. مطمئنم وقتی خوندی تو هم دلت میکشه که معتاد بشی!!.

1- هوامون که دارن.

2- سرنگ و دارو و بن و کالابرگ رایگان که میدن.

3- وام‌های قرض الحسنه و بلاعوض که میدن.

4- در دوران اعتیاد خانواده‌ام را هم تحت پوشش که میگرن.

5- کلاس های مهارت زندگی را رایگان و با ناز و عشوه برام میذارن.

6- به فک و فامیل و دوست و آشنا می‌سپارن که هوامو داشته باشن و وضعیت روحی  روانی و مالیمو لحاظ کنن.

7-برام جشن پاکی و جشن تولد که میگرن.

8- تازه اگه دلم خواست و دوست داشتم هم می‌تونم دوباره معتاد بشم و دوباره همه را به بازی بگیرم و برای خودم حسابی حال کنم!!!!

9- معتاد یه بیماره نه یک معلول. فرد بیمار هم طبق مقررات و قانون باید تحت پوشش اداره بهداشت و درمان باشد نه تحت پوشش بهزیستی. پس من میتونم تمام وقت و هزینه‌ی پرداختن به مشکلات معلولین رو خراب کرده و از بین ببرم و مسئولین به ویژه مسئولین بهزیستی را سر کار بذارم.

10- همه‌ی پارک‌ها ملک پدری و ارثیه‌ی بابامه. به همین خاطر شب، نصف شب و وقت و بی‌وقت و خلاصه هر وقت دوست داشتم و عشقم بکشه میرم تو اونجا و کاری هم می کنم تا هیچ خانواده‌ای جرأت نکنن که به پارک من نزدیک بشن!!.

11- بیشتر از همه من رو توی تلویزیون نشون میدن و به همین خاطر همه منو میشناسن. اگه دیدی همین روزها جانشین یکی از مسئولین صدا و سیما شدم و صاحب یه پست خوب تو این دم و دستگاه شدم، خدای ناکرده تعجب نکنین.

12-  هرکاری دلم خواست و عشقم بکشه، تحت لوای معتادی می‌کنم. کسی هم کاری به کارم نداره و همه تقصیرامو زیر سبیلی رد می‌کنن.

13- و .... الی ماشاءالله

راستی از روز جهانی معلولین هم یه یادی بکنیم بد نیست. معلولین تنها اقشاری هستند که در هیچ قاموسی و قانونی و تقویمی جا ندارن و به صورت حقیقی یاد نمیشن. زحمت کشیدن و به اصطلاح یه قانون جامع تصویب کردن که اگه یه مطالعه‌ی ناچیز داشته باشیم می فهمیم که این قانون بیش از 150 سال قبل در اروپا تصویب شده و ما تازه برگشتیم به 150 سال قبل.

ترقی می کنند مردم به بالا

من از بالا به پایین می ترقم

راستی سازمان بهزیستی هم طی یه بخشنامه جدید اعلام کرده به جای بن کالای رمضان که هنوز با گذشت بیش از دو ماه، توزیع نشده، به زودی بن شلغم به معلولین میده!!!. این سازمان در بخشنامه خود پیش بینی کرده که معلولین از این بن کالا که در نوع خود منحصر به فرد و جدید است، به شدت استقبال کنند. چون این میوه خاصیت میکروب زدایی و پنی سیلین داره و برای فصل زمستان خوبه و مهم تر این که تمام ابعاد معلولیت و واژه معلول هم در اون خلاصه شده (شل+غم)

گفتنی است طی همین بخشنامه جدیدالوصول، مقرر شده ادارات تابعه‌ی سازمان بهزیستی از این پس از شکل شلغم در لوگوی نامه‌های اداری خود استفاده نمایند و به عنوان آرم اصلی خود جایگزین آرم سابق نمایند. ضمنا تاکید شده که با متخلفین با این دستورالعمل به شدت برخورد خواهد شد!!!.

با صدور این بخشنامه، رند ظریفی هم که خود معلول بوده، چنین گفته است:

آدمیان همه معلولند چرا که معلولیت بر دو قسم است. یا از ناحیه جسم است یا از ناحیه روان!!. اینک بنده؛ معلول جسمی‌ام. تو چطور؟؟!!!!
+کورش زارعی بهجانی پنج شنبه 87 آذر 14  12:35 عصر پیام تو تنها اتفاقیست که نیفتاده‌ست ()  

  

 فوتبال از نگاه دکتر علی شریعتی

دکتر علی شریعتی از نادرترین متفکرین اسلامی معاصر بود که دیدی وسیع در امور جامعه‌شناختی داشت. شاید کمتر کسی اطلاع داشته باشد که این دانشمند بزرگ در زمینه‌ی ورزش نیز دارای عمق نگاه و تیزبینی خاصی است که به نوبه‌ی خود جای تامل و شگفتی است. جالب تر آن است که شریعتی علاوه بر "هنر" به استفاده از "ورزش" به عنوان یک پدیده ی اجتماعی که قدرت "جمع کردن" انسانها را دارد، نیز اندیشیده بود.

ایشان به ورزش، به ویژه به فوتبال نگاهی وسیع داشت. متن زیر را بخوانید تا با نگرش او به ورزش هم تا حدودی آشنا شوید.

آقای صغیری از دوستان و یاران نزدیک دکتر علی شریعتی در خاطراتش می‌نویسد:

«یادم است ایامی که در حسینیه‌ی ارشاد بودم، دکتر با جمعی از دوستانش قصد داشت واحد ورزش حسینیه ی ارشاد را هم راه اندازی کند. معتقد بود که امروزه فوتبال به یک پدیده ی اجتماعی مهمی تبدیل شده و این قدرت را دارد که صد هزار نفر را در استادیوم جمع کند . دکتر اعتقاد داشت که چرا ما نباید برای مطرح کردن حرف و پیام خودمان از این فرصت مناسب استفاده کنیم. حتی معتقد بود که باید حسینیه ی ارشاد، تیم فوتبال تشکیل بدهد و فوتبالیست‌های ماهر و مطرح را جذب خود بکند و نیروهای مستعد را پرورش دهد. البته تیم فوتبال تشکیل نشد اما دکتر حتی فکر این کار را هم کرده بود.»

 

منابع :

1- کتاب پشت پرده ابوذر- به کوشش سید قاسم یا حسینی ص 69

2- تبیان

 


+کورش زارعی بهجانی چهارشنبه 86 آبان 9  9:13 صبح پیام تو تنها اتفاقیست که نیفتاده‌ست ()  

  

 آیا امضای هر کس نشان دهنده‏ی شخصیت او است؟!!

امضاء شناسی

1- کسانی که به طرف عقربه های ساعت امضاء می‌کنند انسان‌های منطقی هستند .

2- کسانی که بر عکس عقربه‌های ساعت امضاء می‌کنند دیر منطق را قبول می‌کنند و بیشتر غیر منطقی هستند .

3- کسانی که از خطوط عمودی استفاده می‌کنند لجاجت و پافشاری در امور دارند .

4- کسانی که از خطوط افقی استفاده می‌کنند انسان‌های منظّم هستند .

5- کسانی که با فشار امضاء می‌کنند در کودکی سختی کشیده‌اند.

6- کسانی که پیچیده امضاء می‌کنند شکّاک هستند .

7- کسانی که در امضای خود اسم و فامیل می‌نویسند خودشان را در فامیل برتر می‌دانند .

8-  کسانی که در امضای خود فامیل می‌نویسند دارای منزلت هستند .

9- کسانی که اسمشان را می‌نویسند و روی اسمشان خط می‌زنند شخصیت خود را نشناخته‌اند .

10- کسانی که به حالت دایره و بیضی امضاء می‌کنند ، کسانی هستند که می‌خواهند به قله برسند .

11- بی شک بیان مطالب افکار مختلف نشانه ی تأیید آن نمی باشد.

منبع : تبیان

 


+کورش زارعی بهجانی شنبه 86 شهریور 31  10:34 صبح پیام تو تنها اتفاقیست که نیفتاده‌ست ()  

  

 اهمیت افطار با خرما

افطار با شیرینی‌های طبیعی بدون آن که باعث انباشته شدن چربی بدن گردد، برای مواد سفیده‌ای بدن، رل حفاظتی را داشته، نیرو دهنده‌ی خوبی برای بدن است، خستگی را به تاخیر می‌اندازد و به سرعت و سهولت هضم و جذب می‌شود.

نبی گرامی اسلام(ص) خرما و کشمش و ... را انتخاب می‌فرمودند.

افطار با خرما یا کشمش شروع خام‌خوری است و باعث جلوگیری از زیاد شدن گلبول‌های سفید و ورم ... می‌گردد.

افطار با این دو آسان است. تهیه‌ی آنها دشواری ندارد، فقیر و غنی هر دو امکاناتی دراین باره دارند!.

با آمارگیری از نقاطی که در سال، اهالی آن مقداری خرما می‌خورند، سرطان دیده نمیشود. زیرا برخی از کارشناسان تغذیه، خرما را یک عامل ضد سرطانی می‌دانند. خرما و کشمش، قند خود را زود به بدن میرسانند. زیرا گلوکز در آنها بوده و در بدن هم سازگارترین نوع قند محسوب می‌شود.

بدن، مواد قندی را زودتر از چربی و پروتئین به مصرف متابولیسم می‌رساند و چربی نیز زودتر ازپروتئین می‌سوزد و لذا روزه‌دار از قند خرما و کشمش زودتر بهره‌مند خواهد شد. (بین دو نماز از قند طبیعی به نحو احسن برخوردار شده تا آن که به مائده‌ی افطاری برسد).

برای هضم و جذب مواد قندی باید ویتامین ث د ر محیط باشد تا گلوکز در معیت ویتامین ث در آن جا که فسفر نیز وجود دارد، از جدار روده‌ها عبور نموده، به جریان خون وارد شده و رسیده و آن چه لازم است (در حدود یک گرم در لیتر خون) به خون داده شده و بقیه در کبد ذخیره گردد. دستگیری ویتامین ث از مواد قندی درمحیط فسفردار، به وسیله‌ی ترشحات غده‌ی هیپوفیزی نظارت و کنترل و تنظیم می‌گردد.

آیا کدام افطاری خواهید یافت که علاوه بر داشتن قند، ویتامین ث و فسفر، بتواند چون خرما به سرعت سه عنصر موجود در خود را برای تقویت روزه‌دار به هضم و جذب مقصود بدن رسانده، به علاوه وجود ویتامین‌هایD2,C,B2,B1,A  و بعضی از عناصر فلزی به ویژه وجود فولیکولین در آن از ضعف‌های گوناگون جلوگیری به عمل بیاورد (فلیکو لین ماده‌ی مخصوص زنانگی است که در ترشحات مردان نیز به مقدار ناچیزی یافت می‌شود) و وجود آهن که خود موجبات ترمیم دیگری را فراهم می‌سازد.

اسیدهای موجود در خرما (و سایر میوه‌جات) با فلزات ترکیب نشده که تشکیل املاح بدهند و اثرات خاص و مفیدی دارند. به علاوه پنج درصد میوه‌جات را سلولز تشکیل می‌دهد و به همین علت طبیعی‌ترین و بهترین ملین‌ها بوده و جلوگیری از ابتلاء بیماری تمدن(یبوست) می‌نماید.

یک کار دیگر خرما این است که اگر موقع افطار غذایی پخته خورده شود، چون تمام فرمان‌های در آن با حرارت 60 درجه از بین رفته، خرما مقداری فرمان مشابه دیاستازهای مترشحه‌ی بدن را به همراه آورده و حل و هضم را آسان‌تر می‌سازد.

منبع: تبیان


+کورش زارعی بهجانی چهارشنبه 86 شهریور 28  11:9 صبح پیام تو تنها اتفاقیست که نیفتاده‌ست ()  

  

 محرمانه! فقط گل‌ها بخوانند!

محرمانه! فقط گل‌ها بخوانند!

خبرگزاری تبیان در شرح این خبر افزود:‌ گفته می‌شود اخیرا در برخی از شهرهای بزرگ کشور، برخی افراد ناشناس با رفتار بسیار مؤدبانه به زوج‌هایی که شرایط ظاهری خانم آنها جزو مصادیق بدحجابی است نزدیک می‌شوند و طوماری که یک شاخه گل و نامه‌ای به آن الصاق شده که بر روی آن نوشته شده«محرمانه! فقط گلها بخوانند را به آن زوج تحویل می‌دهند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم‌رب‌الزهرا

ای عزیز که خداوند تو را به سرپرستی خانواده‌ات برگزید، غیرت و مردانگی را پیشه خود ساز تا به گروه مردان راه یابی و نیک بدان که پوشیدگی زنان، تبلور غیرت مردان آنهاست. پس با مردانگی، پاسدار حجاب ناموس خویش باش، آن‌گونه که غیرت تو را احساس کنند. امام صادق(ع) فرمود: خداوند غیور است و مردان غیرتمند را دوست دارد.

ای عزیز، ویژگی‌های جسمی زن از اسرار و حجاب، حافظ اسرار و زیبایی‌های زن است، پس نباید اسرار را بر نامحرمان افشا کنیم که بر خود خیانت روا داشته‌ایم و خداوند، خیانت پیشگان را دوست ندارد.


+کورش زارعی بهجانی دوشنبه 86 شهریور 19  11:51 صبح پیام تو تنها اتفاقیست که نیفتاده‌ست ()  

  

 معجزه درخت شهدای لبنان

 

 

معجزه درخت شهدای لبنان، گردشگران را به شگفتی واداشت.

خبرگزاری فارس: سبز شدن دوباره درخت سپیدار خشکیده‌ای که نام شهدای مقاومت لبنان روی آن نصب شده،‌ هزاران گردشگر را که از سراسر دنیا برای دیدن آن به شهر "بنت جبیل" می‌روند به شگفتی واداشته است.

 به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه تلویزیونی "المنار" با پخش گزارشی درباره سبز شدن معجزه‌آسای این درخت، با گردشگرانی که از نزدیک این پدیده را مشاهده می‌کردند مصاحبه کرد.

یکی از جوانان شیعه شهر "بنت جبیل" دو سال پیش تصمیم گرفت نام شهدای این شهر را بر روی دایره‌های چوبی بنویسد و بر روی شاخه‌های این درخت نصب کند. این درخت خشکیده پس از مدتی در میان اهالی شهر،‌ به درخت شهدا شهرت یافت. اهالی بنت‌جبیل، این درخت خشکیده را از ریشه درآورده و آن را دو مرتبه با آب طلای تیره و لعاب ضد حرارت داغ کردند.

المنار می‌افزاید: این سپیدار خشکیده، به علت زیبایی و تلألو نام شهدا، برای استفاده در جشن‌ها و برنامه‌های فرهنگی مختلف لبنان، از مکانی به مکان دیگر منتقل می‌شد و پس از جنگ 33 روزه پارسال نیز نام شهدای تازه به‌خون غلتیده بنت‌جبیل بر آن نصب شد تا تعداد اسامی به 43 تن رسید.

این گزارش حاکی است دو هفته پیش در جریان یکی از برنامه‌های حزب‌الله لبنان یکی از جوانان برای کاری وارد تالار دربسته‌ای شد که این درخت در آن قرار داده شده بود که ناگهان مشاهده کرد که از این سپیدار خشکیده، برگ‌های تازه سبز شده است.

المنار می‌افزاید: عجیب‌تر این است که تعداد برگ‌های سبزشده بر روی این درخت دقیقاً مطابق 43 نام شهیدی است که بر روی آن نصب شده و علاوه بر این، تنه درخت از طول شکافته و عطری خوشبو از آن به مشام می‌رسد.

پس از انتشار این خبر در رسانه‌های عربی و غربی، هزاران تن از اقصا نقاط لبنان و نیز گردشگرانی از آمریکا، استرالیا، کانادا، کشورهای آفریقایی، کشورهای حوزه خلیج فارس و بسیاری کشورهای دیگر برای مشاهده این درخت معجزه‌آسا به بنت‌جبیل سفر می‌کنند و با تهیه فیلم و عکس یادگاری از آن، یاد شهدای مقاومت بنت جبیل در برابر ارتش رژیم صهیونیستی را گرامی می‌دارند.

این شبکه تلویزیونی می‌افزاید: تا کنون بنت جبیل با القابی چون "پایتخت مقاومت و آزادی"، "ام‌القرای شهیدان" و "شهر انقلابی‌ها" شناخته می‌شد اما از این پس باید از آن با نامی جدید یعنی "پایتخت معجزات الهی" یاد کرد.

                                                                                                                                                 منبع:تبیان به نقل از خبر گزاری فارس

 


+کورش زارعی بهجانی یکشنبه 86 مرداد 21  12:17 عصر پیام تو تنها اتفاقیست که نیفتاده‌ست ()  

  

 سپاهیان ابرهه در راهند

تام تان کرِدو (Tom_Tancredo)، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 ایالات متحده ، در اظهارات عجیب گفته است که به نظر من در صورت مورد حمله قرار گرفتن آمریکا، شهر های مقدس مکه و مدینه باید هدف حمله آمریکا قرار گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرنگار "روزنامه جنگ چاپ پاکستان" از واشنگتن این کاندیدای حزب جمهوری خواه - که به کاندیدای ضد مهاجرت شهرت دارد و در یک رستوران در پایتخت آمریکا سخن می گفت - اظهار داشت: " آمریکا باید برای جلوگیری از حملات هسته ای، گزینه حمله به شهرهای مقدس مسلمانان یعنی مکه  و مدینه را در دستور کار خود قرار دهد". وی افزود: "در صورتی که آمریکا مورد حمله قرارگیرد او خودش تصمیم خواهد گرفت که چگونه باید به مکه و مدینه حمله شود. این تنها راهی است که آمریکا را از حملات حفظ می کند."

قابل ذکر است که این اولین بار نیست که "تان کرِدو" از حمله به شهرهای مقدس مسلمانان سخن بر زبان می آورد بلکه وی قبل از این هم در سال 2005 در یک برنامه رادیویی موضوع حمله به مکه و مدینه را پیش کشیده بود.

 


+کورش زارعی بهجانی سه شنبه 86 مرداد 16  11:4 صبح پیام تو تنها اتفاقیست که نیفتاده‌ست ()  

  

 حق پدر

میلاد اسوه‌ی شجاعت و تقوا و مردانگی حضرت امام علی(ع) بر عموم عاشقان حضرتش مبارک باد.

روز پدر گرامی باد.

حق پدر

و امّا حقّ ابیک فان تعلم انّه اصلک و انّه لولاه لم تکن، فمهما رایت من نفسک ممّا یعجبک فاعلم انّ اباک اصل النّعمة علیک فیه فاحمد الله و اشکره علی قدر ذلک.

حقّ پدر این است که بدانی منشأ وجود تو است و اگر او نبود، تو هم نبودی. هرچه در وجودت موجب خوشایندی است بدان که ریشه این نعمت در وجود پدر تو است. پس خدا را شکر کن و به قدر این نعمت سپاسگزار باش.

امام سجاد(ع)
+کورش زارعی بهجانی چهارشنبه 86 مرداد 3  8:55 عصر پیام تو تنها اتفاقیست که نیفتاده‌ست ()  

  

 شما چگونه به همسرتان نامه می‌نویسید؟!

نمایش تصویر در وضیعت عادی

تصدقت شوم، الهی قربانت بروم؛ در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آیینه قلبم منقوش است. عزیزم امیدوارم خداوند شما را به سلامت و خوش در پناه خودش حفظ کند.

حال من با هر شدتی که باشد می‌گذرد ولی بحمدالله تاکنون هرچه پیش آمده خوش بوده و الان در شهر زیبای بیروت هستم. حقیقتاً جای شما خالی است فقط . برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراهم نیست که این منظره عالی به دل بچسبد...

سوال:

این نوشته بخشی از نامه رهبر انقلاب، امام راحل به همسرشان می‌باشد، شما چگونه به همسرتان نامه می‌نویسید؟!


+کورش زارعی بهجانی چهارشنبه 86 تیر 27  9:45 صبح پیام تو تنها اتفاقیست که نیفتاده‌ست ()  

  

 مقام زن در اسلام و آیین‏هاى دیگر

                                                 

   

مشاهده و تجربه این معنا را ثابت کرده که مرد و زن دو فرد، از یک نوع و از یک جوهرند، جوهرى که نامش انسان است، چون تمامى آثارى که از انسانیت در صنف مرد مشاهده شده، در صنف زن نیز مشاهده شده است، (اگر در مرد فضائلى از قبیل سخاوت، شجاعت، علم خویشتن دارى و امثال آن دیده شده در صنف زن نیز دیده شده است)آنهم بدون هیچ تفاوت، بطور مسلم ظهور آثار نوع، دلیل بر تحقق خود نوع است، پس صنف زن نیز انسان است، بله این دو صنف در بعضى از آثار مشترکه(نه آثار مختصه از قبیل حامله شدن و امثال آن)از نظر شدت و ضعف اختلاف دارند ولى صرف شدت و ضعف در بعضى از صفات انسانیت، باعث آن نمى‏شود که بگوئیم نوعیت در صنف ضعیف باطل شده و او دیگر انسان نیست.و با این بیان روشن مى‏شود که رسیدن به هر درجه از کمال که براى یک صنف میسر و مقدور است‏براى صنف دیگر نیز میسور و ممکن است و یکى از مصادیق آن استکمالهاى معنوى، کمالاتى است که از راه ایمان به خدا و اطاعت و تقرب به درگاه او حاصل مى‏شود، با این بیان کاملا روشن مى‏شود که در افاده این بحث، بهترین کلام و جامع‏ترین و در عین حال کوتاه‏ترین کلام همین عبارت: "انى لا اضیع عمل عامل منکم من ذکر او انثى بعضکم من بعض"است و اگر خواننده محترم این کلام را با کلامى که در تورات در این باره وارد شده مقایسه کند برایش روشن مى‏گردد که قرآن کریم در چه سطحى است و تورات در چه افقى!.

در سفر جامعه تورات آمده: من و دلم بسیار گشتیم(من با کمال توجه بسیار گشتم) تا بدانم از نظر حکمت و عقل جرثومه شر یعنى جهالت و حماقت و جنون چیست، و کجا است؟

دیدم از مرگ بدتر و تلخ‏تر زن است که خودش دام و قلبش طناب دام است و دستهایش قید و زنجیر است تا آنجا که مى‏گوید من در میان هزار نفر مرد یک انسان پیدا مى‏کنم، اما میان هزار نفر زن یک انسان پیدا نمى‏کنم.

بیشتر امتهاى قدیم نیز معتقد بودند که عبادت و عمل صالح زن در درگاه خداى تعالى پذیرفته نیست، در یونان قدیم زن را پلید و دست‏پرورده شیطان مى‏دانستند، و رومیان و بعضى از یونانیان معتقد بودند که زن داراى نفس مجرد انسانى نیست و مرد داراى آن هست و حتى در سال 586 میلادى در فرانسه کنگره‏اى تشکیل شد تا در مورد زن و اینکه آیا زن انسان است‏یا خیر بحث کنند!، بعد از بگومگوها و جر و بحثهاى بسیار، به این نتیجه رسیدند که بله زن نیز انسان است اما نه چون مرد انسانى مستقل، بلکه انسانى است مخصوص خدمت کردن بر مردان، و نیز در انگلستان تا حدود صد سال قبل زن جزء مجتمع انسانى شمرده نمى‏شد، و خواننده عزیز اگر در این باب به کتابهائى که در باره آراء و عقاید و آداب ملت‏ها نوشته شده مراجعه کند به عقایدى عجیب بر مى‏خورد.

 

برگرفته از تبیان


+کورش زارعی بهجانی شنبه 86 تیر 9  4:16 عصر پیام تو تنها اتفاقیست که نیفتاده‌ست ()  

   1   2      >

 لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شفاعت دوستان فاطمه(س) از دیگران
زینب(سلام الله علیها) شاخه‏ای از درخت نبوت
عزراییل امروز مهمان خانه ی شماست!
سال نو و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
سال 2010 سال مرگ اوباما و خواری مبارک
بیت های محرمیه
کربلا فرصت عاشقانه ی زمین است
سبز سرخ!
از تل زینبیه تا خیمه‏گاه یک دنیا معرفت
بین‏الحرمین قطعه‏ای از بهشت است.
[عناوین آرشیوشده]

امکانات

خانه

[ RSS ]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

 

در باره خودم

 

 نمایش تصویر در وضیعت عادی

کورش زارعی بهجانی
شهید شماره 14

لوگوی وبلاگ

 

پیوندهای روزانه

بهجانی دات کام [68]
بهجان نیوز [76]
[آرشیو(2)]

بازدیدهای وبلاگ

سه شنبه 103 اردیبهشت 4

امروز:   6   بازدید

دیروز:   6   بازدید

تعداد   281227   بازدید

لوگوی دوستان



لینک دوستان

همسفر مهتاب
آیه های انتظار
تکنولوژی کامپیوتر
رمز موفقیت
آدم و حوا
مقالات مشاوره و روانشناسی
کلک بهار
فلورانس مهربون
نگاهم برای تو
دم مسیحائی
مشاوره و مقالات روانشناسی
پله پله تا خدا
پیکان
صدای عدالت
تا ریشه هست جوانه باید زد
خلوت تنهایی
برگ نگاه
زیر آسمان خدا
یعسوب
سورفیلم
راز گشا
به خود آییم و بخواهیم
شهدای بهجان
کلبه احزان
سور فیلم
مرکز مجازی مهدویت
موعود
به سوی ظهور
شبکه اطلاع رسانی حضرت مهدی(عج)
طاووس بهشت
سایت رسمی مسجد مقدس جمکران
کانون انتظار
مرکز جهانی اطلاع رسانی آل البیت
مرکز اطلاع رسانی امام مهدی ارواحنا
ابا صالح عجل ا...
نشریه ساعت صفر ویژه امام زمان(عج)
شیعه سرچ
مرکز جهانی اطلاع رسانی آل البیت(ع)
بهجانی دات کام
بندیر
بسوی اعتدال
عروسک کوکی
سایت علویون
بوی سیب
گنجهای معنوی
راز گل سرخ

آوای سیب صبح

آرشیو

اخبار
پیامبر و امام زمان(عج)
امام زمان(عج)
معصومین(ع)
زندگی و مرگ
عیدانه
ایام و اعیاد
مذهبی
اجتماعی
ادبی
طنز
قرآن کریم

جستجو در وبلاگ

 :جستجو

اشتراک

 

طراح قالب

sibesobh.parsiblog.com